Dia Internacional de la Discapacitat
05/12/2011

El passat 2 de desembre de 2011 l’Associació Aurora, junt amb altres entitats, va participar en l’acte de commemoració del Dia Internacional de la Discapacitat organitzat per l’Ajuntament de Tarragona a la Plaça de la Font.

En aquesta jornada es van realitzar diferents activitats adreçades a l’eradicació dels estigmes socials vers les persones discapacitades i a favor de la igualtat d’oportunitats.

Durant el matí les diferents entitats que integren social i laboralment a persones amb discapacitat van repartir informació sobre les seves activitats i van exposar els seus treballs.

Posteriorment, es va llegir un manifest, “La veu de tothom”, confeccionat a partir de les aportacions de les organitzacions participants i en el que cadascuna va expressar les principals inquietuds dels col.lectius que representen.

A l’acte hi van assistir representats institucionals de la ciutat. La Tinent d’Alcalde de Serveis a la Persona, Victòria Pelegrín, va destacar la importància “que totes les entitats del Consell Municipal de la Discapacitat hagin participat en un dia tan important en el que l’objectiu principal és fomentar la integració de les persones amb discapacitat en tots els àmbits i estaments de la societat”.

La jornada matinal es va amenitzar amb un Libdup amb la cançó “Todos los dies nace el sol” del grup tarragoní Bongo Botrako.