Què és el CET de l'Associació Aurora?

Quins serveis ofereix?

El Centre Especial de Treball ofereix serveis en els següents àmbits: treballs forestals, jardineria i manipulats.

Treballs Forestals

En l'àmbit dels treballs forestals realitzem projectes de recuperació d'espais naturals i neteges forestals. Una de les nostres especialitzacions és la restauració d'espais fluvials.

Les riberes dels rius en bon estat de conservació són bàsiques per al desenvolupament d'un seguit de funcions importants tant per a l'ecosistema del bosc de ribera, com també per a l'ús social d'aquests àmbits fluvials.

Envaint les riberes de molts rius mediterranis hi trobem la canya (Arundo donax) una planta exòtica procedent de l'Àsia, introduïda per l'home i cultivada per aprofitar-la a l'agricultura i la construcció. Les nostres brigades forestals realitzen treballs de recuperació d'aquests boscs de ribera, tot desbrossant aquests canyars, realitzant treballs de control del rebrot i reforestant les ribes del riu amb espècies pròpies d'aquests ambients fluvials.

Jardineria

En l'àrea de jardineria oferim els següents serveis:

• Disseny, construcció i manteniment de jardins i espais verds.
  • Projectes de millora i assessorament tècnic.
  • Neteges integrals d'espais verds.
  • Tractaments fitosanitaris. Control integral de plagues i malalties.
  • Control de males herbes mitjançant herbicides selectius.
  • Tala, poda i esporga d'arbres.
  • Instal·lació de sistemes de reg.
  • Diagnòstic de l'estat nutritiu d'espècies vegetals i adobatge d'aquestes.
  • Sega i perfilat de la gespa.
  • Retallat d'arbustos i tanques vegetals.
  • Recavat i manteniment de parterres enjardinats.
  • Desbrossat d'herbatge no desitjat i sotabosc.
  • Plantacions d'arbres i arbustos.

Manipulats

En l'àmbit dels manipulats realitzem les següents activitats:

• Classificació de productes.
  • Ensobrats.
  • Etiquetatges.
  • Envasats.
  • Retractilats.

Responsabilitat social corporativa

Les empreses que volen contribuir de manera activa a millorar el seu entorn social, econòmic i ambiental poden col·laborar amb la nostra entitat desenvolupant projectes de manera conjunta, contractant els seus serveis, finançant algunes de les seves activitats o fent donacions.

Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
05/09/2018
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 16 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona amb l’objectiu de donar a conèixer els valors naturals. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem.
7a MARATÓ SOLIDÀRIA DE L'ACTAC
05/09/2018
7a MARATÓ SOLIDÀRIA DE L'ACTAC El dissabte 15 de setembre de 2018, en el marc de les Festes de Santa Tecla, l’Associació Cultural Tarragonina d’Amics/gues Castellers/es (ACTAC) organitza una MARATÓ SOLIDÀRIA A FAVOR DE L’ASSOCIACIÓ AURORA. De les 12 a les 18h ens podreu trobar a la carpa informativa que instal•larem a la plaça del Rei.
06/07/2018
Acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell amb l'Ajuntament dels Garidells L’Ajuntament dels Garidells i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.