Què és el CET de l'Associació Aurora?

Quins serveis ofereix?

El Centre Especial de Treball ofereix serveis en els següents àmbits: treballs forestals, jardineria i manipulats.

Treballs Forestals

En l'àmbit dels treballs forestals realitzem projectes de recuperació d'espais naturals i neteges forestals. Una de les nostres especialitzacions és la restauració d'espais fluvials.

Les riberes dels rius en bon estat de conservació són bàsiques per al desenvolupament d'un seguit de funcions importants tant per a l'ecosistema del bosc de ribera, com també per a l'ús social d'aquests àmbits fluvials.

Envaint les riberes de molts rius mediterranis hi trobem la canya (Arundo donax) una planta exòtica procedent de l'Àsia, introduïda per l'home i cultivada per aprofitar-la a l'agricultura i la construcció. Les nostres brigades forestals realitzen treballs de recuperació d'aquests boscs de ribera, tot desbrossant aquests canyars, realitzant treballs de control del rebrot i reforestant les ribes del riu amb espècies pròpies d'aquests ambients fluvials.

Jardineria

En l'àrea de jardineria oferim els següents serveis:

• Disseny, construcció i manteniment de jardins i espais verds.
  • Projectes de millora i assessorament tècnic.
  • Neteges integrals d'espais verds.
  • Tractaments fitosanitaris. Control integral de plagues i malalties.
  • Control de males herbes mitjançant herbicides selectius.
  • Tala, poda i esporga d'arbres.
  • Instal·lació de sistemes de reg.
  • Diagnòstic de l'estat nutritiu d'espècies vegetals i adobatge d'aquestes.
  • Sega i perfilat de la gespa.
  • Retallat d'arbustos i tanques vegetals.
  • Recavat i manteniment de parterres enjardinats.
  • Desbrossat d'herbatge no desitjat i sotabosc.
  • Plantacions d'arbres i arbustos.

Manipulats

En l'àmbit dels manipulats realitzem les següents activitats:

• Classificació de productes.
  • Ensobrats.
  • Etiquetatges.
  • Envasats.
  • Retractilats.

Responsabilitat social corporativa

Les empreses que volen contribuir de manera activa a millorar el seu entorn social, econòmic i ambiental poden col·laborar amb la nostra entitat desenvolupant projectes de manera conjunta, contractant els seus serveis, finançant algunes de les seves activitats o fent donacions.

02/04/2019
Acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva amb l'Ajuntament de Vilallonga del Camp L’Ajuntament de Vilallonga del Camp i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
El 16 de març, torna la Plantada Popular
04/03/2019
El 16 de març, torna la Plantada Popular Fundación Repsol i Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter social i ambiental lligada a la ciutat de Tarragona. La 8ª edició d’aquesta activitat, es celebrarà el proper 16 de març al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla).
8A PLANTADA POPULAR
22/02/2019
8A PLANTADA POPULAR El proper dissabte 16 de març, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i la FAVT, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, organitzen la 8a Plantada Popular. L’activitat es farà al marge dret del riu Francolí, aigües amunt del pont de Santa Tecla.