Què és el CET de l'Associació Aurora?

Quins serveis ofereix?

El Centre Especial de Treball ofereix serveis en els següents àmbits: treballs forestals, jardineria i manipulats.

Treballs Forestals

En l'àmbit dels treballs forestals realitzem projectes de recuperació d'espais naturals i neteges forestals. Una de les nostres especialitzacions és la restauració d'espais fluvials.

Les riberes dels rius en bon estat de conservació són bàsiques per al desenvolupament d'un seguit de funcions importants tant per a l'ecosistema del bosc de ribera, com també per a l'ús social d'aquests àmbits fluvials.

Envaint les riberes de molts rius mediterranis hi trobem la canya (Arundo donax) una planta exòtica procedent de l'Àsia, introduïda per l'home i cultivada per aprofitar-la a l'agricultura i la construcció. Les nostres brigades forestals realitzen treballs de recuperació d'aquests boscs de ribera, tot desbrossant aquests canyars, realitzant treballs de control del rebrot i reforestant les ribes del riu amb espècies pròpies d'aquests ambients fluvials.

Jardineria

En l'àrea de jardineria oferim els següents serveis:

• Disseny, construcció i manteniment de jardins i espais verds.
  • Projectes de millora i assessorament tècnic.
  • Neteges integrals d'espais verds.
  • Tractaments fitosanitaris. Control integral de plagues i malalties.
  • Control de males herbes mitjançant herbicides selectius.
  • Tala, poda i esporga d'arbres.
  • Instal·lació de sistemes de reg.
  • Diagnòstic de l'estat nutritiu d'espècies vegetals i adobatge d'aquestes.
  • Sega i perfilat de la gespa.
  • Retallat d'arbustos i tanques vegetals.
  • Recavat i manteniment de parterres enjardinats.
  • Desbrossat d'herbatge no desitjat i sotabosc.
  • Plantacions d'arbres i arbustos.

Manipulats

En l'àmbit dels manipulats realitzem les següents activitats:

• Classificació de productes.
  • Ensobrats.
  • Etiquetatges.
  • Envasats.
  • Retractilats.

Responsabilitat social corporativa

Les empreses que volen contribuir de manera activa a millorar el seu entorn social, econòmic i ambiental poden col·laborar amb la nostra entitat desenvolupant projectes de manera conjunta, contractant els seus serveis, finançant algunes de les seves activitats o fent donacions.

Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell
08/11/2018
Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell L’Ajuntament del Rourell i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del riu Glorieta per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
2a Plantada de Sant Salvador
31/10/2018
2a Plantada de Sant Salvador El proper dissabte 17 de novembre, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i les dues associacions de veïns de Sant Salvador, amb el suport dels ajuntaments de Tarragona i de Constantí, organitzem la 2a Plantada de Sant Salvador.
17/10/2018
L'Associació Aurora adquireix 2 tallagespes amb un ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit dos tallagespes nous amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes. Aquests tallagespes permetran millorar l’equipament de les brigades de jardineria de l’entitat.