Què és el CET de l'Associació Aurora?

Quins serveis ofereix?

El Centre Especial de Treball ofereix serveis en els següents àmbits: treballs forestals, jardineria i manipulats.

Treballs Forestals

En l'àmbit dels treballs forestals realitzem projectes de recuperació d'espais naturals i neteges forestals. Una de les nostres especialitzacions és la restauració d'espais fluvials.

Les riberes dels rius en bon estat de conservació són bàsiques per al desenvolupament d'un seguit de funcions importants tant per a l'ecosistema del bosc de ribera, com també per a l'ús social d'aquests àmbits fluvials.

Envaint les riberes de molts rius mediterranis hi trobem la canya (Arundo donax) una planta exòtica procedent de l'Àsia, introduïda per l'home i cultivada per aprofitar-la a l'agricultura i la construcció. Les nostres brigades forestals realitzen treballs de recuperació d'aquests boscs de ribera, tot desbrossant aquests canyars, realitzant treballs de control del rebrot i reforestant les ribes del riu amb espècies pròpies d'aquests ambients fluvials.

Jardineria

En l'àrea de jardineria oferim els següents serveis:

• Disseny, construcció i manteniment de jardins i espais verds.
  • Projectes de millora i assessorament tècnic.
  • Neteges integrals d'espais verds.
  • Tractaments fitosanitaris. Control integral de plagues i malalties.
  • Control de males herbes mitjançant herbicides selectius.
  • Tala, poda i esporga d'arbres.
  • Instal·lació de sistemes de reg.
  • Diagnòstic de l'estat nutritiu d'espècies vegetals i adobatge d'aquestes.
  • Sega i perfilat de la gespa.
  • Retallat d'arbustos i tanques vegetals.
  • Recavat i manteniment de parterres enjardinats.
  • Desbrossat d'herbatge no desitjat i sotabosc.
  • Plantacions d'arbres i arbustos.

Manipulats

En l'àmbit dels manipulats realitzem les següents activitats:

• Classificació de productes.
  • Ensobrats.
  • Etiquetatges.
  • Envasats.
  • Retractilats.

Responsabilitat social corporativa

Les empreses que volen contribuir de manera activa a millorar el seu entorn social, econòmic i ambiental poden col·laborar amb la nostra entitat desenvolupant projectes de manera conjunta, contractant els seus serveis, finançant algunes de les seves activitats o fent donacions.

09/10/2019
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen una plantada popular a la Granja dels Frares La iniciativa s’emmarca en el projecte de recuperació del bosc de ribera que institució i entitat han impulsat conjuntament, amb el suport de l’ACA.
Primera Plantada Popular al Morell
30/09/2019
Primera Plantada Popular al Morell En el marc del projecte de “Recuperació del Bosc de Ribera al Curs Baix del Riu Francolí al Municipi del Morell”, que impulsem l’Associació Aurora i l’Ajuntament del Morell, el proper dissabte 19 d’octubre organitzem la Primera Plantada Popular al Morell.
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
04/09/2019
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 15 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. També revegetarem les dunes d'un tram de la platja Llarga.