Què és el CET de l'Associació Aurora?

Quins serveis ofereix?

El Centre Especial de Treball ofereix serveis en els següents àmbits: treballs forestals, jardineria i manipulats.

Treballs Forestals

En l'àmbit dels treballs forestals realitzem projectes de recuperació d'espais naturals i neteges forestals. Una de les nostres especialitzacions és la restauració d'espais fluvials.

Les riberes dels rius en bon estat de conservació són bàsiques per al desenvolupament d'un seguit de funcions importants tant per a l'ecosistema del bosc de ribera, com també per a l'ús social d'aquests àmbits fluvials.

Envaint les riberes de molts rius mediterranis hi trobem la canya (Arundo donax) una planta exòtica procedent de l'Àsia, introduïda per l'home i cultivada per aprofitar-la a l'agricultura i la construcció. Les nostres brigades forestals realitzen treballs de recuperació d'aquests boscs de ribera, tot desbrossant aquests canyars, realitzant treballs de control del rebrot i reforestant les ribes del riu amb espècies pròpies d'aquests ambients fluvials.

Jardineria

En l'àrea de jardineria oferim els següents serveis:

• Disseny, construcció i manteniment de jardins i espais verds.
  • Projectes de millora i assessorament tècnic.
  • Neteges integrals d'espais verds.
  • Tractaments fitosanitaris. Control integral de plagues i malalties.
  • Control de males herbes mitjançant herbicides selectius.
  • Tala, poda i esporga d'arbres.
  • Instal·lació de sistemes de reg.
  • Diagnòstic de l'estat nutritiu d'espècies vegetals i adobatge d'aquestes.
  • Sega i perfilat de la gespa.
  • Retallat d'arbustos i tanques vegetals.
  • Recavat i manteniment de parterres enjardinats.
  • Desbrossat d'herbatge no desitjat i sotabosc.
  • Plantacions d'arbres i arbustos.

Manipulats

En l'àmbit dels manipulats realitzem les següents activitats:

• Classificació de productes.
  • Ensobrats.
  • Etiquetatges.
  • Envasats.
  • Retractilats.

Responsabilitat social corporativa

Les empreses que volen contribuir de manera activa a millorar el seu entorn social, econòmic i ambiental poden col·laborar amb la nostra entitat desenvolupant projectes de manera conjunta, contractant els seus serveis, finançant algunes de les seves activitats o fent donacions.

6a Jornada Fem Francolí!
10/05/2018
6a Jornada Fem Francolí! El proper dissabte 26 de maig organitzem la 6a Jornada Fem Francolí!, al marge dret del riu, al costat del Pont de Santa Tecla. Realitzarem una taller per conèixer l’entorn fluvial. També farem tasques de conservació del bosc de ribera.
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR
08/03/2018
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR La nova zona de pícnic de Sant Salvador ja està a punt. Estem molt contents d’haver rebut aquest encàrrec de l’Associació de Veïns de Sant Salvador i Sant Ramon, que ha lluitat molt per aconseguir aquest espai, i de Repsol, que ha aportat els recursos econòmics per fer-ho possible.
Presentació de la 7a Plantada Popular
01/03/2018
Presentació de la 7a Plantada Popular Fundación Repsol i l’Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter ambiental i social lligada a la ciutat de Tarragona. Aquesta 7ª edició es torna a realitzar al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla). Per confirmar la participació cal realitzar la inscripció a través de www.reforestatgn.org.