AURORA rep un reconeixement de la Fundación Repsol
31/10/2011

L’Associació AURORA va rebre un reconeixement a la seva tasca en l’acte d’entrega de premis que es va realitzar al finalitzar la “Marcha por la integración”. L’expresident d’AURORA, el Sr. Francisco Manzanares, va recollir la distinció de mans del president de la Fundación Repsol, el Sr. Javier Inclán. L’activitat la va organitzar ahir pel matí la Fundación Repsol amb la finalitat de sensibilitzar a la societat i demostrar que tothom té el seu espai en la societat.

Més d’un centenar de persones van participar a la Marxa. El recorregut, que es va començar a la platja Arrabassada, no va durar més d’una hora, durant la qual es van caminar cinc quilòmetres. Els participants podran col•laborar en una plantació d’arbres que es farà a l’entorn del riu Francolí a principis de 2012.

En aquest acte també van rebre un reconeixement la Fundació la Muntanyeta i l’atleta Natalia Rodríguez. A més, es van repartir guardons al participant més jove, al més gran i al que havia fet un major esforç.