Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

Activitats Socials del 2023
13/03/2024
Activitats Socials del 2023 Gràcies a un ajut de la Diputació de Tarragona l\'entitat ha pogut dur a terme un seguit d\'activitats socials.
Nous equipaments
06/03/2024
Nous equipaments S'han adquirit equipaments nous gràcies a la Diputació de Tarragona
Formacions CONFORCAT A MIDA
14/02/2024
Formacions CONFORCAT A MIDA Hem realitzat formacions en Gestió eficient d\'equipaments medi ambientals.