Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
04/09/2019
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 15 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. També revegetarem les dunes d'un tram de la platja Llarga.
26/06/2019
L’Associació Aurora recupera el Camí del Francolí als municipis del Morell, Perafort i la Pobla de Mafumet L’Associació Aurora recupera el Camí del Francolí als municipis del Morell, Perafort i la Pobla de Mafumet en el marc del conveni entre “la Caixa” i la Diputació de Tarragona.
17/06/2019
L'Associació Aurora adquireix una bota d'aigua de 600L amb l'ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit una bota d’aigua de 600 litres equipada amb una motobomba de reg amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.