Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

09/10/2019
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen una plantada popular a la Granja dels Frares La iniciativa s’emmarca en el projecte de recuperació del bosc de ribera que institució i entitat han impulsat conjuntament, amb el suport de l’ACA.
Primera Plantada Popular al Morell
30/09/2019
Primera Plantada Popular al Morell En el marc del projecte de “Recuperació del Bosc de Ribera al Curs Baix del Riu Francolí al Municipi del Morell”, que impulsem l’Associació Aurora i l’Ajuntament del Morell, el proper dissabte 19 d’octubre organitzem la Primera Plantada Popular al Morell.
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
04/09/2019
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 15 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. També revegetarem les dunes d'un tram de la platja Llarga.