Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

17/06/2019
L'Associació Aurora adquireix una bota d'aigua de 600L amb l'ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit una bota d’aigua de 600 litres equipada amb una motobomba de reg amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.
06/06/2019
Plusfresc, Càmpings Tarragona Ciutat i Associació Aurora netegen el Bosc de la Marquesa La cadena de supermercats Plusfresc, l’Agrupació Càmpings Tarragona Ciutat i l'Associació Aurora han organitzat una acció mediambiental conjunta per netejar el Bosc de la Marquesa el proper diumenge 9 de juny amb més de 120 voluntaris, la major part d’ells treballadors de la esmentada companyia.
Descoberta de l'entorn del Bosc de la Marquesa
03/06/2019
Descoberta de l'entorn del Bosc de la Marquesa El proper dissabte 8 de juny, en el marc de la Setmana de la Natura, organitzem una sortida matinal de Descoberta de l’entorn del Bosc de la Marquesa.