Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

200 estudiants participen en la segona plantada del Morell
11/05/2021
200 estudiants participen en la segona plantada del Morell L’activitat contribuirà a recuperar la biodiversitat de l’entorn de la Granja dels Frares. Organitzada per l’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora, ha comptat amb la col•laboració de l’escola Ventura Gassol i l’INS El Morell.
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen la segona edició de la plantada del municipi a l’entorn de la Granja dels Frares
03/05/2021
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen  la segona edició de la plantada del municipi a l’entorn  de la Granja dels Frares El projecte s’emmarca en el conjunt d’accions iniciades l’any 2019 per tal de millorar la biodiversitat del municipi i del riu Francolí. L’activitat es realitzarà amb l’alumnat de l’escola Ventura Gassol i l’INS El Morell i tindrà lloc els dies 5, 6, 7 i 10 de maig.
28/01/2021
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora renoven i amplien l’acord de custòdia del riu Francolí Aquesta iniciativa busca preservar els valors naturals d’aquest entorn fluvial i, alhora, involucrar els veïns en la recuperació d’aquest espai. Aquesta nova col•laboració inclou el riu Glorieta i una finca municipal a l'entorn de la Granja dels Frares.