Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell
08/11/2018
Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell L’Ajuntament del Rourell i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del riu Glorieta per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
2a Plantada de Sant Salvador
31/10/2018
2a Plantada de Sant Salvador El proper dissabte 17 de novembre, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i les dues associacions de veïns de Sant Salvador, amb el suport dels ajuntaments de Tarragona i de Constantí, organitzem la 2a Plantada de Sant Salvador.
17/10/2018
L'Associació Aurora adquireix 2 tallagespes amb un ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit dos tallagespes nous amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes. Aquests tallagespes permetran millorar l’equipament de les brigades de jardineria de l’entitat.