Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

06/07/2018
Acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell amb l'Ajuntament dels Garidells L’Ajuntament dels Garidells i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
Taller de descoberta de macroinvertebrats al riu Francolí
28/06/2018
Taller de descoberta de macroinvertebrats al riu Francolí El proper dissabte 7 de juliol organitzem un taller de descoberta de macroinvertebrats als riu Francolí, a l’entorn de la Granja del Frares del Morell, amb el biòleg Xavi Llopart.
L'Associació Aurora recupera ambientalment el Torrent dels Garidells
19/06/2018
L'Associació Aurora recupera ambientalment el Torrent dels Garidells Durant 4 mesos un equip d’un oficial i sis operaris de l’Associació Aurora han realitzat treballs de recuperació ambiental del Torrent del Bogatell, al terme municipal dels Garidells, en el marc del Conveni entre la Diputació de Tarragona i l’Obra Social “la Caixa”.