Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

02/04/2019
Acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva amb l'Ajuntament de Vilallonga del Camp L’Ajuntament de Vilallonga del Camp i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
El 16 de març, torna la Plantada Popular
04/03/2019
El 16 de març, torna la Plantada Popular Fundación Repsol i Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter social i ambiental lligada a la ciutat de Tarragona. La 8ª edició d’aquesta activitat, es celebrarà el proper 16 de març al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla).
8A PLANTADA POPULAR
22/02/2019
8A PLANTADA POPULAR El proper dissabte 16 de març, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i la FAVT, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, organitzen la 8a Plantada Popular. L’activitat es farà al marge dret del riu Francolí, aigües amunt del pont de Santa Tecla.