Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

L’Associació Aurora rep una donació d’Hydro Extrusions
16/06/2021
L’Associació Aurora rep una donació d’Hydro Extrusions L’Associació Aurora ha rebut una donació de l’empresa Hydro Extrusions per import de 2.000 euros. Aquest ajut es destinarà a compra d’equipament i a formació dels treballadors.
La Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona es realitzarà el diumenge 13 de juny de 2021
07/06/2021
L’Associació Aurora i el Càmping Gavina signen un acord de col•laboració per a fomentar la conservació de l’Espai Natural de la Platja de Creixell
31/05/2021