Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

6a Jornada Fem Francolí!
10/05/2018
6a Jornada Fem Francolí! El proper dissabte 26 de maig organitzem la 6a Jornada Fem Francolí!, al marge dret del riu, al costat del Pont de Santa Tecla. Realitzarem una taller per conèixer l’entorn fluvial. També farem tasques de conservació del bosc de ribera.
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR
08/03/2018
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR La nova zona de pícnic de Sant Salvador ja està a punt. Estem molt contents d’haver rebut aquest encàrrec de l’Associació de Veïns de Sant Salvador i Sant Ramon, que ha lluitat molt per aconseguir aquest espai, i de Repsol, que ha aportat els recursos econòmics per fer-ho possible.
Presentació de la 7a Plantada Popular
01/03/2018
Presentació de la 7a Plantada Popular Fundación Repsol i l’Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter ambiental i social lligada a la ciutat de Tarragona. Aquesta 7ª edició es torna a realitzar al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla). Per confirmar la participació cal realitzar la inscripció a través de www.reforestatgn.org.