Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

09/10/2019
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen una plantada popular a la Granja dels Frares La iniciativa s’emmarca en el projecte de recuperació del bosc de ribera que institució i entitat han impulsat conjuntament, amb el suport de l’ACA.
Primera Plantada Popular al Morell
30/09/2019
Primera Plantada Popular al Morell En el marc del projecte de “Recuperació del Bosc de Ribera al Curs Baix del Riu Francolí al Municipi del Morell”, que impulsem l’Associació Aurora i l’Ajuntament del Morell, el proper dissabte 19 d’octubre organitzem la Primera Plantada Popular al Morell.
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
04/09/2019
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 15 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. També revegetarem les dunes d'un tram de la platja Llarga.