Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell
08/11/2018
Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell L’Ajuntament del Rourell i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del riu Glorieta per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
2a Plantada de Sant Salvador
31/10/2018
2a Plantada de Sant Salvador El proper dissabte 17 de novembre, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i les dues associacions de veïns de Sant Salvador, amb el suport dels ajuntaments de Tarragona i de Constantí, organitzem la 2a Plantada de Sant Salvador.
17/10/2018
L'Associació Aurora adquireix 2 tallagespes amb un ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit dos tallagespes nous amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes. Aquests tallagespes permetran millorar l’equipament de les brigades de jardineria de l’entitat.