Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

200 estudiants participen en la segona plantada del Morell
11/05/2021
200 estudiants participen en la segona plantada del Morell L’activitat contribuirà a recuperar la biodiversitat de l’entorn de la Granja dels Frares. Organitzada per l’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora, ha comptat amb la col•laboració de l’escola Ventura Gassol i l’INS El Morell.
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen la segona edició de la plantada del municipi a l’entorn de la Granja dels Frares
03/05/2021
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen  la segona edició de la plantada del municipi a l’entorn  de la Granja dels Frares El projecte s’emmarca en el conjunt d’accions iniciades l’any 2019 per tal de millorar la biodiversitat del municipi i del riu Francolí. L’activitat es realitzarà amb l’alumnat de l’escola Ventura Gassol i l’INS El Morell i tindrà lloc els dies 5, 6, 7 i 10 de maig.
28/01/2021
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora renoven i amplien l’acord de custòdia del riu Francolí Aquesta iniciativa busca preservar els valors naturals d’aquest entorn fluvial i, alhora, involucrar els veïns en la recuperació d’aquest espai. Aquesta nova col•laboració inclou el riu Glorieta i una finca municipal a l'entorn de la Granja dels Frares.