Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

17/06/2019
L'Associació Aurora adquireix una bota d'aigua de 600L amb l'ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit una bota d’aigua de 600 litres equipada amb una motobomba de reg amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.
06/06/2019
Plusfresc, Càmpings Tarragona Ciutat i Associació Aurora netegen el Bosc de la Marquesa La cadena de supermercats Plusfresc, l’Agrupació Càmpings Tarragona Ciutat i l'Associació Aurora han organitzat una acció mediambiental conjunta per netejar el Bosc de la Marquesa el proper diumenge 9 de juny amb més de 120 voluntaris, la major part d’ells treballadors de la esmentada companyia.
Descoberta de l'entorn del Bosc de la Marquesa
03/06/2019
Descoberta de l'entorn del Bosc de la Marquesa El proper dissabte 8 de juny, en el marc de la Setmana de la Natura, organitzem una sortida matinal de Descoberta de l’entorn del Bosc de la Marquesa.