Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

6a Jornada Fem Francolí!
10/05/2018
6a Jornada Fem Francolí! El proper dissabte 26 de maig organitzem la 6a Jornada Fem Francolí!, al marge dret del riu, al costat del Pont de Santa Tecla. Realitzarem una taller per conèixer l’entorn fluvial. També farem tasques de conservació del bosc de ribera.
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR
08/03/2018
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR La nova zona de pícnic de Sant Salvador ja està a punt. Estem molt contents d’haver rebut aquest encàrrec de l’Associació de Veïns de Sant Salvador i Sant Ramon, que ha lluitat molt per aconseguir aquest espai, i de Repsol, que ha aportat els recursos econòmics per fer-ho possible.
Presentació de la 7a Plantada Popular
01/03/2018
Presentació de la 7a Plantada Popular Fundación Repsol i l’Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter ambiental i social lligada a la ciutat de Tarragona. Aquesta 7ª edició es torna a realitzar al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla). Per confirmar la participació cal realitzar la inscripció a través de www.reforestatgn.org.