Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

06/07/2018
Acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell amb l'Ajuntament dels Garidells L’Ajuntament dels Garidells i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
Taller de descoberta de macroinvertebrats al riu Francolí
28/06/2018
Taller de descoberta de macroinvertebrats al riu Francolí El proper dissabte 7 de juliol organitzem un taller de descoberta de macroinvertebrats als riu Francolí, a l’entorn de la Granja del Frares del Morell, amb el biòleg Xavi Llopart.
L'Associació Aurora recupera ambientalment el Torrent dels Garidells
19/06/2018
L'Associació Aurora recupera ambientalment el Torrent dels Garidells Durant 4 mesos un equip d’un oficial i sis operaris de l’Associació Aurora han realitzat treballs de recuperació ambiental del Torrent del Bogatell, al terme municipal dels Garidells, en el marc del Conveni entre la Diputació de Tarragona i l’Obra Social “la Caixa”.