Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

02/04/2019
Acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva amb l'Ajuntament de Vilallonga del Camp L’Ajuntament de Vilallonga del Camp i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
El 16 de març, torna la Plantada Popular
04/03/2019
El 16 de març, torna la Plantada Popular Fundación Repsol i Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter social i ambiental lligada a la ciutat de Tarragona. La 8ª edició d’aquesta activitat, es celebrarà el proper 16 de març al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla).
8A PLANTADA POPULAR
22/02/2019
8A PLANTADA POPULAR El proper dissabte 16 de març, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i la FAVT, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, organitzen la 8a Plantada Popular. L’activitat es farà al marge dret del riu Francolí, aigües amunt del pont de Santa Tecla.