Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

26/06/2019
L’Associació Aurora recupera el Camí del Francolí als municipis del Morell, Perafort i la Pobla de Mafumet L’Associació Aurora recupera el Camí del Francolí als municipis del Morell, Perafort i la Pobla de Mafumet en el marc del conveni entre “la Caixa” i la Diputació de Tarragona.
17/06/2019
L'Associació Aurora adquireix una bota d'aigua de 600L amb l'ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit una bota d’aigua de 600 litres equipada amb una motobomba de reg amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.
06/06/2019
Plusfresc, Càmpings Tarragona Ciutat i Associació Aurora netegen el Bosc de la Marquesa La cadena de supermercats Plusfresc, l’Agrupació Càmpings Tarragona Ciutat i l'Associació Aurora han organitzat una acció mediambiental conjunta per netejar el Bosc de la Marquesa el proper diumenge 9 de juny amb més de 120 voluntaris, la major part d’ells treballadors de la esmentada companyia.