Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

6a Jornada Fem Francolí!
10/05/2018
6a Jornada Fem Francolí! El proper dissabte 26 de maig organitzem la 6a Jornada Fem Francolí!, al marge dret del riu, al costat del Pont de Santa Tecla. Realitzarem una taller per conèixer l’entorn fluvial. També farem tasques de conservació del bosc de ribera.
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR
08/03/2018
NOVA ZONA DE PÍCNIC DE SANT SALVADOR La nova zona de pícnic de Sant Salvador ja està a punt. Estem molt contents d’haver rebut aquest encàrrec de l’Associació de Veïns de Sant Salvador i Sant Ramon, que ha lluitat molt per aconseguir aquest espai, i de Repsol, que ha aportat els recursos econòmics per fer-ho possible.
Presentació de la 7a Plantada Popular
01/03/2018
Presentació de la 7a Plantada Popular Fundación Repsol i l’Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter ambiental i social lligada a la ciutat de Tarragona. Aquesta 7ª edició es torna a realitzar al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla). Per confirmar la participació cal realitzar la inscripció a través de www.reforestatgn.org.