Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

02/04/2019
Acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva amb l'Ajuntament de Vilallonga del Camp L’Ajuntament de Vilallonga del Camp i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Glorieta i de la riera de la Selva per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
El 16 de març, torna la Plantada Popular
04/03/2019
El 16 de març, torna la Plantada Popular Fundación Repsol i Associació Aurora fan possible un any més, la Plantada Popular, una iniciativa de caràcter social i ambiental lligada a la ciutat de Tarragona. La 8ª edició d’aquesta activitat, es celebrarà el proper 16 de març al marge dret del riu Francolí (al costat del pont de Santa Tecla).
8A PLANTADA POPULAR
22/02/2019
8A PLANTADA POPULAR El proper dissabte 16 de març, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i la FAVT, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, organitzen la 8a Plantada Popular. L’activitat es farà al marge dret del riu Francolí, aigües amunt del pont de Santa Tecla.