Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

09/10/2019
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen una plantada popular a la Granja dels Frares La iniciativa s’emmarca en el projecte de recuperació del bosc de ribera que institució i entitat han impulsat conjuntament, amb el suport de l’ACA.
Primera Plantada Popular al Morell
30/09/2019
Primera Plantada Popular al Morell En el marc del projecte de “Recuperació del Bosc de Ribera al Curs Baix del Riu Francolí al Municipi del Morell”, que impulsem l’Associació Aurora i l’Ajuntament del Morell, el proper dissabte 19 d’octubre organitzem la Primera Plantada Popular al Morell.
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
04/09/2019
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 15 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. També revegetarem les dunes d'un tram de la platja Llarga.