Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
04/09/2019
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 15 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. També revegetarem les dunes d'un tram de la platja Llarga.
26/06/2019
L’Associació Aurora recupera el Camí del Francolí als municipis del Morell, Perafort i la Pobla de Mafumet L’Associació Aurora recupera el Camí del Francolí als municipis del Morell, Perafort i la Pobla de Mafumet en el marc del conveni entre “la Caixa” i la Diputació de Tarragona.
17/06/2019
L'Associació Aurora adquireix una bota d'aigua de 600L amb l'ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit una bota d’aigua de 600 litres equipada amb una motobomba de reg amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.