Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

06/07/2018
Acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell amb l'Ajuntament dels Garidells L’Ajuntament dels Garidells i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
Taller de descoberta de macroinvertebrats al riu Francolí
28/06/2018
Taller de descoberta de macroinvertebrats al riu Francolí El proper dissabte 7 de juliol organitzem un taller de descoberta de macroinvertebrats als riu Francolí, a l’entorn de la Granja del Frares del Morell, amb el biòleg Xavi Llopart.
L'Associació Aurora recupera ambientalment el Torrent dels Garidells
19/06/2018
L'Associació Aurora recupera ambientalment el Torrent dels Garidells Durant 4 mesos un equip d’un oficial i sis operaris de l’Associació Aurora han realitzat treballs de recuperació ambiental del Torrent del Bogatell, al terme municipal dels Garidells, en el marc del Conveni entre la Diputació de Tarragona i l’Obra Social “la Caixa”.