Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

200 estudiants participen en la segona plantada del Morell
11/05/2021
200 estudiants participen en la segona plantada del Morell L’activitat contribuirà a recuperar la biodiversitat de l’entorn de la Granja dels Frares. Organitzada per l’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora, ha comptat amb la col•laboració de l’escola Ventura Gassol i l’INS El Morell.
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen la segona edició de la plantada del municipi a l’entorn de la Granja dels Frares
03/05/2021
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora organitzen  la segona edició de la plantada del municipi a l’entorn  de la Granja dels Frares El projecte s’emmarca en el conjunt d’accions iniciades l’any 2019 per tal de millorar la biodiversitat del municipi i del riu Francolí. L’activitat es realitzarà amb l’alumnat de l’escola Ventura Gassol i l’INS El Morell i tindrà lloc els dies 5, 6, 7 i 10 de maig.
28/01/2021
L’Ajuntament del Morell i l’Associació Aurora renoven i amplien l’acord de custòdia del riu Francolí Aquesta iniciativa busca preservar els valors naturals d’aquest entorn fluvial i, alhora, involucrar els veïns en la recuperació d’aquest espai. Aquesta nova col•laboració inclou el riu Glorieta i una finca municipal a l'entorn de la Granja dels Frares.