Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
05/09/2018
Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona El proper diumenge 16 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona. Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona amb l’objectiu de donar a conèixer els valors naturals. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem.
7a MARATÓ SOLIDÀRIA DE L'ACTAC
05/09/2018
7a MARATÓ SOLIDÀRIA DE L'ACTAC El dissabte 15 de setembre de 2018, en el marc de les Festes de Santa Tecla, l’Associació Cultural Tarragonina d’Amics/gues Castellers/es (ACTAC) organitza una MARATÓ SOLIDÀRIA A FAVOR DE L’ASSOCIACIÓ AURORA. De les 12 a les 18h ens podreu trobar a la carpa informativa que instal•larem a la plaça del Rei.
06/07/2018
Acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell amb l'Ajuntament dels Garidells L’Ajuntament dels Garidells i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del torrent del Bogatell per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.