Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell
08/11/2018
Acord de custòdia dels rius Francolí i Glorieta amb l'Ajuntament del Rourell L’Ajuntament del Rourell i l’Associació Aurora signen un acord de custòdia del riu Francolí i del riu Glorieta per afavorir la preservació dels valors naturals de l’entorn fluvial i integrar persones amb risc d’exclusió social.
2a Plantada de Sant Salvador
31/10/2018
2a Plantada de Sant Salvador El proper dissabte 17 de novembre, l’Associació Aurora, la Fundación Repsol i les dues associacions de veïns de Sant Salvador, amb el suport dels ajuntaments de Tarragona i de Constantí, organitzem la 2a Plantada de Sant Salvador.
17/10/2018
L'Associació Aurora adquireix 2 tallagespes amb un ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit dos tallagespes nous amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes. Aquests tallagespes permetran millorar l’equipament de les brigades de jardineria de l’entitat.