Èxit de participació a la plantada que organitza AURORA
22/10/2011

Més de 200 persones han participat a la plantada que ha organitzat l’Associació AURORA aquest dissabte al riu Francolí. Aquesta activitat de voluntariat pretén donar a conèixer els valors naturals del riu i contribuir a la seva conservació.

La jornada s’emmarca en un projecte de recuperació del bosc de ribera que promou AURORA al riu Francolí amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i la Fundación Biodiversidad.

Aquesta plantada ha comptat amb la col•laboració dels grups ecologistes GATA i GEPEC i el patrocini de l’empresa Repsol. També han participat voluntaris de la URV, l’agrupament escolta GELSTO, el CRAE Voramar, l’Espai Jove de Sant Pere i Sant Pau, l’Associació d’Alumnes i Ex-alumnes de Dret Ambiental de Tarragona i l’Associació La Muralla.

S’han plantat prop de 200 arbres i plantes de 9 espècies diferents, entre ells àlbers, freixes, tamarius i joncs.