Fundación Repsol i AURORA organitzen una plantada d’arbres
14/02/2012

La Fundación Repsol i l’Associació Aurora, amb la col•laboració de l’Ajuntament de Tarragona, organitzen el proper 3 de març una plantada d’arbres al riu Francolí.

Es plantaran 300 arbres de 10 espècies diferents amb la finalitat de recuperar el bosc de ribera i d’augmentar la biodiversitat. L’activitat està oberta a tothom. L’acte començarà a les 11h, mitja hora abans es podran formalitzar les inscripcions i s’iniciarà el repartiment del material.

S’oferirà un refrigeri a tots els participants. S’aconsella portar calçat adequat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Les persones que vulguin participar en l’activitat poden apuntar-se enviant un missatge amb les seves dades a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977520205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).