Convocatòria jornada Fem dissabte!
16/03/2012

L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, organitza, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, una neteja d’un tram del riu Francolí. L’activitat es realitzarà en el marc de la jornada Fem dissabte! que coordina l’Associació Hàbitats en diferents punts del territori català. L’activitat, a més, comptarà amb la col•laboració de les entitats mediambientals GATA, GEPEC i CEN.

La jornada Fem dissabte! arriba enguany a la sisena edició i hi participen 24 municipis d’arreu de Catalunya. L’activitat, que es celebrarà el proper dissabte 24 de març, pretén conscienciar a la societat catalana que els espais fluvials han de deixar de ser abocadors.

El punt de trobada serà al marge esquerre del riu Francolí, davant les pistes esportives del Parc del Francolí, a les 10.30 del matí. L’activitat és oberta a tothom i es planteja com una passejada pel riu on, a mesura que s’avanci, s’anirà recollint la brossa que es vagi trobant. S’oferirà un tall de coca, una beguda i un obsequi a tots els participants.

Les persones que vulguin participar ho poden fer enviant un missatge amb les seves dades (nom complet, DNI, adreça i un telèfon de contacte) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977520205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).

Per a més informació podeu consultar a l’espai web especial: http://www.projecterius.org/femdissabte/ on trobareu les convocatòries de cada municipi, així com altres informacions d’interès.