Més de 450 persones reforesten el riu Francolí
03/03/2012

La plantada organitzada per la Fundación Repsol i l’Associació Aurora esdevé un gran èxit, amb més de 450 participants i més de 300 arbres plantats de 10 espècies diferents.

Després dels parlaments de l’acte protocol•lari, Begoña Floria, Tinent d’Alcalde de Medi Ambient de l’Ajuntament de Tarragona, Joan Pedrerol, Director del Complex Industrial de Repsol a Tarragona, i Joan Escarré, President de l’Associació Aurora, han plantat el primer arbre, mentre un tècnic de l’Associació Aurora ha realitzat les explicacions tècniques. Tot seguit, s’ha iniciat la plantada d’arbres i arbustos.

L’actuació s’ha realitzat davant del Parc del Francolí, en un espai situat entre el pont de Santa Tecla i el pont de l’Autovia A-7. Aquest tram de riu, presenta tot un conjunt de valors naturals, que es veuran potenciats amb la recuperació d’aquest tram de bosc de ribera, augmentant-ne la biodiversitat.

També es tracta d’un tram de riu molt proper a la ciutat de Tarragona. És un espai molt freqüentat per la gent, que busca un espai agradable de passeig, per fer esport o gaudir de la natura ben a prop de la seva ciutat.