11a Jornada Fem Francolí!
03/11/2023

■ La Jornada Fem Francolí, que enguany arriba a la seva 11a edició, tindrà lloc el dissabte 11 de novembre, a partir de les 10h, a la ribera esquerra del riu Francolí al seu pas per Sant Salvador.

■ Es realitzarà una acció de voluntariat a la llera del riu, una sortida de descoberta per conèixer l’entorn fluvial i es podrà conèixer com l’associació integra la salut mental amb la conservació de la natura.

■ La jornada rep el suport de l’Ajuntament de Tarragona.

Aquest dissabte 11 de novembre l’Associació Aurora organitza la 11a edició de la Jornada Fem Francolí!, al marge esquerra del riu, a partir de les 10h, al seu pas per Sant Salvador. L’accés es farà des de la zona de Santa Isabel (on es podrà aparcar) i des d’allà es guiarà a la gent fins al riu.

En aquesta jornada de voluntariat ambiental es realitzaran tasques de conservació del bosc de ribera. Es faran diferents actuacions de manteniment de les darreres plantacions. En concret, es netejaran els escocells i es regaran les plantes. També es durà a terme una sortida per a donar a conèixer aquest entorn fluvial i les principals espècies de flora i fauna que s’hi poden trobar. També s’aprofitarà per donar a conèixer com l’entitat integra persones amb problemes de salut mental per a realitzar els treballs de conservació i restauració d’espais naturals.

El programa de l’activitat serà el següent:

- 10h. Benvinguda

- 10.30h. Presentació de la jornada

- 10.45h. Inici de les activitats

- 12.30h. Cloenda

Les persones que vulguin participar poden d’inscriure’s anticipadament o el mateix dia de la jornada. S’aconsella portar calçat adequat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Per inscriure’s prèviament cal omplir el formulari del QR amb nom i cognoms, telèfon i correu electrònic o si hi ha algun dubte, trucar al 977520205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).

L’Associació Aurora organitza aquesta jornada amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i amb la col·laboració d’Europe Direct Tarragona i de GATA-Ecologistes de Tarragona.

ASSOCIACIÓ AURORA - SALUT MENTAL, TERRITORI I PAISATGE

Per a més informació trucar als següents telèfons: 977520205 - 626557040.