3er Mural del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat
04/12/2023

Aquest any, en motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat –que ha tingut lloc el passat diumenge, 3 de desembre– hem tingut el plaer de participar juntament amb els membres de la Residència Colisée de Sant Salvador en l’elaboració del tercer mural, ubicat en aquesta ocasió al Centre Cívic de Sant Salvador.

Sota el lema “Orgull de ser com som” reivindiquem la nostra participació i reconeixement en la societat.

La composició de l’obra, conduïda per l’entitat El Far Cooperatiu, s’ha dividit en dues fases: una primera per a generar contingut i disseny del mural; una proposta molt dinàmica i vivencial on la creativitat i l’apoderament han sigut protagonistes.

En la segona part vam poder plasmar les idees en la composició del mural. Va ser un matí de trobades, treball en equip i una oportunitat de poder fer-nos visibles una vegada més tot donant color al nostre barri.

Agrair especialment a la Conselleria de Diversitat Funcional i Discapacitat de l’Ajuntament de Tarragona per l’oportunitat de participar en aquest acte, al Far Cooperatiu per l’enfocament que han ofert, basat en la reivindicació i l’apoderament i a la Residència Sant Salvador pel testimoni aportat i el plaer de poder treballar conjuntament!