FEEL VERMUT, amb el 30 aniversari de l’Associació Aurora
31/05/2017

FEEL VERMUT,  amb el 30 aniversari de l’Associació Aurora

El tercer FEEL VERMUT 2017 tindrà lloc aquest dissabte 3 de juny al barri del Serrallo (Moll de Costa, al costat de la Llotja) en favor de l’Associació Aurora, entitat sense ànim de lucre que enguany celebra el seu 30 aniversari i que fou creada per iniciativa de familiars de persones afectades de malaltia mental. L'objecte de l'associació és la millora de la seva qualitat de vida –mitjançant la inserció social i laboral- i la de les seves famílies, així com la defensa dels seus drets.

La directora tècnica de l'Associació Aurora, Marian Bonet, ha presentat l’esdeveniment aquest matí i ha agraït el suport d'iniciatives com FEEL VERMUT per poder dur endavant un projecte que ha complert 30 anys -20 en el cas del centre especial de treball que gestionen- i que "va néixer en un temps en què no existia cap tipus de recursos per a la malaltia mental ". "La societat ha d'entendre que el món de la discapacitat té moltes mancances, i la importància d'esdeveniments solidaris com aquest, que tenen ànima i cor".

Per la seva banda, Gabriel Mas, director de Port-Ciutat del Port de Tarragona, ha subratllat la implicació total de l'Autoritat Portuària en iniciatives solidàries com aquesta que a més a més comporten un valor afegit de vitalitat social per al barri portuari del Serrallo: "Les nostres portes estan obertes per l'Associació Aurora i per a tots els tarragonins que ens vulguin visitar dissabte que ve".

Cada un dels FEEL VERMUT es realitza en benefici d'una ONG diferent. En les quatre edicions celebrades fins l’any passat, FEEL VERMUT havia lliurat prop de 18.000 euros a entitats benèfiques. En els dos esdeveniments realitzats fins a la data en 2017 s'han recaptat ja prop de 3.000 euros.

El primer d’aquest any va ser a favor de la Associació Solidària Sosciathlon, que vol vincular la pràctica de l’esport amb fins solidaris, i el segon va recaptar fons per a la construcció del SJD (Sant Joan de Déu) Pedriatric Cancer Center Barcelona, el primer hospital d’Europa dedicat específicament a la investigació i tractament del càncer infantil, i la seva campanya abanderada per Leo Messi #paralosvalientes.

Com sempre, la festa comptarà amb el ja famós got de 2,50 metres d’alçada i 1,25 d’ample. Allà es serviran aproximadament 200 litres de Vermut Yzaguirre vermell en 2.000 degustacions al preu de dos euros. Per completar-lo, es repartiran 1.000 bosses de patates xips Frit Ravich i divers marxandatge dels nostres patrocinadors.

FEEL VERMUT és una marca que es crea l'any 2012 per potenciar el fet social de “fer  el vermut”, una tradició popular arrelada a la nostra ciutat. S’han fet, doncs, durant quatre anys de forma ininterrompuda esdeveniments multitudinaris i de petit format amb la complicitat dels bars i de la Administració de la ciutat de Tarragona i els barris.

De cara al dissabte, us donem algunes pistes del programa:

11:00h. Inici Feel Vermut + música de DJ
11:00.  Jocs infantils (Inflable)
12:00.  Taller de pop-up a càrrec de Anna Villada

12:00.  Master class de Zumba a càrrec de Shinus danza

13:00.  Concert de música tradicional a càrrec del grup Sons de la Cossetània

14:00.  Sorteig a càrrec de l’Associació de Comerciants de Camp Clar
15:00.  Cloenda

*CONCURS FOTOGRÀFIC VERMUT YZAGUIRRE FRIT RAVICH.

Totes les persones que es facin una foto al photocall que posem a cada una de les festes d’aquest any participaran amb el concurs, i la foto mes votada al canal de Facebook li regalarem un lot de productes FEEL VERMUT.