Jornada de Neteja del Bosc de la Marquesa
10/09/2015

Dissabte 19 de setembre de 2015

JORNADA DE NETEJA DEL BOSC DE LA MARQUESA

Fes voluntariat ambiental – Contribueix a conservar l’espai natural del Bosc de la Marquesa.

L’objectiu d’aquesta activitat, a més de contribuir a la conservació d’aquest indret emblemàtic del litoral tarragoní, pretén conscienciar als ciutadans que els espais naturals són llocs que cal cuidar i que no s’hi han d’abocar deixalles.

Punt de trobada: al Càmping Las Palmeras (passat la rotonda del Catllar i la benzinera, entrada a l’alçada del Restaurant El Trull), a partir de les 10.45h.

Organitzen: FLUOR Plant Engineering i l’Associació Aurora, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i el Càmping Las Palmeras. Col·laboren Plataforma Cuidem la Platja Llarga i GATA.

Programa de la jornada:

- 10.45h: Trobada al Càmping Las Palmeras i confirmació de les inscripcions

- 11.00h: Benvinguda i presentació de l’activitat

- 11.15h a 13.15h: Neteja del Bosc de la Marquesa

- 13.15h: Refrigeri i fi de l’activitat

L’activitat està limitada a un màxim de 100 persones. Cal inscriure’s amb antelació enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, telèfon, correu electrònic i matrícula del vehicle, en cas d’accedir amb cotxe o moto) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977520205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).

S’aconsella portar un calçat adequat. Els menors d’edat, han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Els organitzadors facilitaran guants i bosses de brossa. Al finalitzar l’activitat s’oferirà un refrigeri als participants.

Segueix a l’Associació Aurora a Twitter (@auroracet) i a Facebook.

Coneix les activitats de Responsabilitat Social Corporativa de Fluor a: http://www.fluor.com/spain/fluor-in-spain/community