L'Ajuntament de Tarragona aprova el bus gratuït per a les persones amb discapacitat que treballen en Centres Especials de Treball
20/07/2015

Aquesta era una antiga reivindicació de la nostra entitat, que vam presentar de nou, entre altres mesures per afavorir a les persones amb malaltia mental i discapacitat, a les diferents candidatures que van visitar-nos en el transcurs de la campanya electoral a les Eleccions Municipals de l’Ajuntament de Tarragona.

Cal dir que bona part de les diferents candidatures van acollir aquesta proposta, i d’altres que vam plantejar, de bon grat.

El passat 17 de juliol, a través d’una moció del Grup Municipal de Convergència i Unió, presentada per la regidora Cristina Guzmán, i aprovada per unanimitat per tots els grups del Consistori, l’Ajuntament de Tarragona va aprovar que les persones que tenen més d’un 33% de discapacitat i assisteixen regularment a un centre especial de treball, servei prelaboral o centre ocupacional puguin optar a la gratuïtat del bus urbà.

Des de l’Associació Aurora celebrem que s’hagi donat aquest pas cap endavant, molt necessari per ajudar aquests col·lectius desafavorits. L’entitat continuarà treballant perquè les diferents propostes que vam presentar es portin a terme.