L'Associació Aurora recupera murs de pedra seca a Torredembarra
04/12/2012

L’Associació Aurora, amb el suport de l’Ajuntament de Torredembarra i la Universitat Rovira i Virgili, impulsa la recuperació dels murs de pedra seca a l’itinerari de l’Arbosserà. En aquest projecte hi participen un grup de 10 persones amb discapacitat mental que es formen en la recuperació de marges de pedra seca.

Aquesta actuació compta amb el suport de la Regidoria de Serveis i Benestar Social de l'Ajuntament de Torredembarra i de la Universitat Rovira i Virgili, a través del Centre de Cooperació al Desenvolupament “URV Solidària”, que promou la realització de programes d’acció social amb entitats del Camp de Tarragona i Terres de l’Ebre.

Els treballs es centren en la recuperació i consolidació, en diversos trams, dels murs de pedra seca que delimiten les finques amb el camí de l’itinerari de l’Arbosserà de Torredembarra. En aquest itinerari, trobem diversos punts on la caiguda de marges i murs afecta el trànsit de les persones pels camins i està posant en perill la conservació d’aquest patrimoni.

Amb aquests treballs es pretén formar un grup de 10 persones afectades de malaltia mental de l’Associació Aurora en recuperació de murs de pedra seca a l’hora que es contribueix a preservar el patrimoni cultural d’aquest espai del municipi de Torredembarra.