Més de 150 persones participen a la plantada de la Platja Llarga
29/10/2012

Més de 150 persones van participar en la jornada de voluntariat que va organitzar l’Associació Aurora a la platja Llarga de Tarragona. L’acte va comptar amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona, i  de la Fundación Biodiversidad, a través del seu programa “Playas, Voluntariado y Custodia del Territorio”. També hi van col·laborar la Plataforma Salvem la Platja Llarga i el grup ecologista GATA.

L’actuació es va portar a terme en tres zones diferents properes al Club de Vela. En el transcurs de l’activitat es van plantar prop de 500 plantes de vuit espècies diferents amb l’objectiu d’augmentar la biodiversitat de la vegetació dunar. També es van eliminar espècies invasores i es van retirar deixalles.