L'Associació Aurora ha rebut una donació d'Hydro Extrusions
23/12/2022

L’Associació Aurora, que té com a objectius la millora de la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental i dels seus familiars, així com la protecció, la conservació i la millora del medi ambient, ha  rebut una donació de l’empresa Hydro Extrusions per import de 3.000 euros. Aquest ajut es destinarà en aquests fins i a la recuperació ambiental del curs baix del riu Francolí.

Hydro Extrusions, que té una planta a la Selva del Camp, es dedica al subministrament de solucions basades en l’extrusió de perfils d’alumini i al reciclatge.

Avui hem tingut l’oportunitat d’explicar el nostre projecte i la tasca que realitzem als seus treballadors. Des de l’Associació Aurora us agraïm molt la vostra acollida i el vostre suport. Moltes gràcies!