L’Associació Aurora rep una donació d’Hydro Extrusions
16/06/2021

L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb malaltia mental i que realitza treballs de recuperació d’espais naturals del Camp de Tarragona, ha  rebut una donació de l’empresa Hydro Extrusions per import de 2.000 euros. Aquest ajut es destinarà a compra d’equipament i a formació dels treballadors.

Hydro Extrusions, que té una planta a la Selva del Camp, es dedica al subministrament de solucions basades en l’extrusió de perfils d’alumini i al reciclatge.

La setmana passada vam rebre aquesta donació i vam tenir l’oportunitat d’explicar al nostre projecte i la tasca que realitzem als seus treballadors. Des de l’Associació Aurora us agraïm molt la vostra acollida i aquesta contribució. Moltes gràcies!