La Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona es realitzarà el diumenge 13 de juny de 2021
07/06/2021

La Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona, que es va ajornar diumenge passat degut a la pluja, es realitzarà el proper diumenge 13 de juny de 2021.

L’Associació Aurora i Decathlon Tarragona organitzem aquesta jornada amb un ventall d’activitats diferents.

Jornada de retirada d’espècies al·lòctones a la platja Llarga

Realitzarem una retirada d’espècies al·lòctones d’un tram del sistema dunar de la platja Llarga. Punt de trobada a la platja Llarga al costat del Càmping Las Palmeras a les 10.30h i a les 12h. Duració aproximada 1 hora i mitja.

Inscripcions: https://experienciadeportiva.decathlon.es/evento/unete-a-nuestro-voluntariado-ambiental-tarragona-id_8883?provincia=Tarragona_468

Excursió guiada al Bosc de la Marquesa i retirada de residus

Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona, des de la platja Llarga fins al Bosc de la Marquesa, amb l’objectiu de donar a conèixer els valors naturals. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. Sortida a la platja Llarga al costat del Càmping Las Palmeras a les 10h i a les 11h. Duració aproximada 3 hores.

Inscripcions: https://experienciadeportiva.decathlon.es/evento/unete-a-nuestro-voluntariado-ambiental-tarragona-id_8884?provincia=Tarragona_468

Excursió guiada al Bosc de la Marquesa i taller de caixes niu

Farem una sortida pel Bosc de la Marquesa en la qual donarem a conèixer l’entorn i realitzarem un taller de caixes niu. Aquesta activitat servirà per conèixer què són exactament les caixes niu, quina és la seva funcionalitat i quin és el seu funcionament. Sortida a la platja Llarga al costat del Càmping Las Palmeras a les 11h. Duració aproximada 3 hores.

Inscripcions: https://experienciadeportiva.decathlon.es/evento/unete-a-nuestro-voluntariado-ambiental-tarragona-id_8885?provincia=Tarragona_468

Cal inscriure’s prèviament a través dels anteriors enllaços i signar declaració responsable el dia de l’activitat. L’ús de mascareta és obligatori.

També hi haurà l’opció d’inscriure’s, en el cas que quedin places, el mateix dia de l’activitat.

S’aconsella portar gorra, crema solar, calçat adequat i aigua. Els organitzadors facilitarem el material per realitzar l’activitat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Aquesta activitat, que forma part dels actes de la Setmana de la Natura, rep el suport de l’Ajuntament de Tarragona i compta amb la col·laboració de l’Agrupació Càmpings Tarragona Ciutat i del grup GATA.