Jornada de voluntariat ambiental als Morrots de la Savinosa (05/06/2022)
Per vuitè any, l’Associació Aurora i Decathlon Tarragona han organitzat una jornada de voluntariat ambiental al litoral tarragoní. Enguany s’ha realitzat entre la platja del Miracle i els Morrots de la Savinosa. Hi han participat prop de 125 persones. D’una banda, s’ha realitzat una excursió guiada en un tram del litoral de Tarragona entre la platja del Miracle i la platja dels Capellans. En alguns punts del recorregut s’han retirat els residus que s’han trobat. I per l’altra, s’ha fet un taller de caixes niu en el qual s’ha donat a conèixer l’entorn i els ocells que l’habiten, que són les caixes niu i com funcionen. S’ha aprofitat per col•locar 5 caixes niu a l’espai. També s’ha dut a terme una visita guiada per conèixer l’entorn dels Morrots de la Savinosa i una retirada de residus d’aquest espai natural. Aquesta actuació de voluntariat, a més de contribuir a la conservació d’aquest entorn del litoral tarragoní, pretén donar a conèixer els seus valors naturals i conscienciar als ciutadans que els espais naturals són llocs que cal cuidar i preservar. L’activitat, que forma part dels actes de la Setmana de la Natura, ha comptat amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i de l’oficina Europe Direct de Tarragona, així com amb la col•laboració de l’entitat GATA-Ecologistes de Tarragona.