Celebració del 25è aniversari del Centre Especial de Treball de l’Associació Aurora (20/05/2022)
El 20 de maig l’Associació Aurora va celebrar el 25è aniversari del seu Centre Especial de Treball. L’entitat va homenatjar als promotors del Centre Especial de Treball i al Joan Galofré, impulsor de les seves instal•lacions i de la seva posada en marxa. També a les 7 persones que celebraven 25 anys en el Centre. L'entitat va obrir l’any 1997 un taller de manipulats al barri de Sant Salvador, on té la seva seu. Posteriorment, l’any 2007 va posar en funcionament les seves brigades de jardineria i treballs forestals, i es va especialitzar en la recuperació d’espais naturals. El darrers 15 anys ha impulsat nombroses actuacions i projectes de recuperació d’espais naturals, especialment al curs baix del riu Francolí i al litoral tarragoní. També ha portat a terme moltes accions d’educació i de voluntariat ambiental, algunes molt conegudes, com la Plantada Popular al riu Francolí.