ENTRE TOTS FEM FRANCOLÍ!
26/10/2015

Dissabte 7 de novembre de 2015

ENTRE TOTS FEM FRANCOLÍ!

L’Associació Aurora i l’Associació CEN organitzem, sota el lema “Entre Tots Fem Francolí!”, una jornada de voluntariat ambiental per donar a conèixer els valors naturals del riu Francolí i contribuir a la seva conservació.

10.15 h - Punt de trobada: a la llera del riu Francolí, 300 m riu amunt del Pont de Santa Tecla - S’aconsella portar calçat i roba adequats.

Jornada de descoberta del riu i de conservació del bosc de ribera. Aprendrem a identificar les diferents espècies vegetals que trobem a la llera del riu, descobrirem els macroinvertebrats del riu, regarem algunes plantes, posarem triturat als escocells i retirarem deixalles.

Aquesta activitat compta amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i el Consorci d’Aigües de Tarragona, i la col·laboració de GATA i Limonium.

Inscripcions: Enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, any de naixement, població, correu electrònic i telèfon) a Aurora: administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h) o a CEN: info@assoc-cen.org o SMS o WhatsApp al 638 065 248.

El programa serà el següent:

- 10.15h. Formalització de les inscripcions

- 10.30h. Presentació de l’activitat

- 10.40h a 13.30h. Realització de diferents tallers i activitats

El taller d’identificació d’espècies vegetals i el taller de macroinvertebrats tenen places limitades. Cal apuntar-se prèviament. S’atendran les sol·licituds per ordre d’inscripció.

Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.