Acord entre l’Associació Aurora i la Fundació Onada, per avançar conjuntament.
30/04/2024

L'Associació Aurora i la Fundació Onada hem signat un acord, per tal de promoure i desenvolupar tot tipus d’accions dirigides a millorar el benestar de les persones amb trastorn mental i les seves famílies, mitjançant el qual la Fundació es fa càrrec de la gestió de l’Associació.

L’acord entre totes dues entitats ha estat signat pel Sr. Josep Poblet i el Sr. Joan Escarré, presidents de la Fundació i de l’Associació respectivament.

La coincidència d’objectius entre totes dues entitats, especialment pel que fa a la creació i manteniment d’ocupació per a persones amb trastorn mental, amb especials dificultats per fer efectiu el seu dret al treball, dins de la comarca del Tarragonès, així com la seva especialització com a Centres Especials de Treball dins de l’àmbit de la jardineria i el medi ambient, han estat factors decisius per arribar a aquest acord.

Aquesta col·laboració permetrà crear múltiples sinergies, dins d’àmbits diversos com ara la formació, la intermediació laboral, l’ocupació, l’habitatge i la vida independent,… aprofitant els recursos i el coneixement de les dues entitats, a partir del model d’atenció centrat en les persones.