Jornada de voluntariat ambiental a l’entorn de la platja Savinosa de Tarragona
28/04/2022

El proper dissabte 14 de maig organitzem una jornada de voluntariat ambiental a l’entorn de la platja Savinosa de Tarragona.

Es tracta d’una jornada de descoberta i de conservació de l’entorn natural de la platja Savinosa en el marc del projecte “Conservem i coneixem el litoral tarragoní”. Realitzarem diferents activitats en 2 torns. Revegetarem les dunes, netejarem el litoral i farem sortides botàniques als Morrots de la Savinosa i a la platja dels Cossis.

Programa de la jornada:

- 10h. Trobada i confirmació d’inscripcions

- 10.30h. Presentació

- 10.45h. Inici de les activitats

Revegetació dunar de la Savinosa

Sortida botànica als Morrots de la Savinosa

Sortida botànica a la platja dels Cossis

- 11.30h. 2n torn d’activitats

Neteja litoral

Sortida botànica als Morrots de la Savinosa

Sortida botànica a la platja dels Cossis

- 14h. Finalització de la jornada

S’aconsella portar roba i calçat adequat, gorra, aigua i crema solar. Cal inscriure’s prèviament.

Inscripcions: Enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, codi postal, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h). S’ha d’escollir activitat i torn.

Punt de trobada: Platja Savinosa al costat de la guingueta.

Organitza l’Associació Aurora, amb el suport de la Diputació de Tarragona i la col·laboració de l’Ajuntament de Tarragona i GATA-Ecologistes de Tarragona.