Qui Som ?

L'ASSOCIACIÓ AURORA és una entitat sense ànim de lucre que fou creada l'any 1987 per la iniciativa de familiars de persones afectades de malaltia mental.

L'objecte social de l'associació és la millora de la qualitat de vida de les persones afectades de malaltia mental i dels seus familiars, així com la defensa dels seus drets.

Els seus fins principals per assolir-lo són: La inserció social i laboral de les persones afectades de malaltia mental El suport i l'atenció a les seves famílies.

Objectius

• Promoure i vetllar pels drets civils i socials de les persones amb malalties mentals i dels seus familiars. Informar, defensar i aconsellar a uns i altres.
  • Representar els interessos col·lectius de les persones amb malalties mentals i dels seus familiars, davant les administracions públiques, les institucions, les entitats, les empreses o les persones, que corresponguin.
  • Impulsar els mitjans de comunicació, publicitat i difusió que siguin convenients per donar a conèixer les problemàtiques de la salut mental.
  • Promoure polítiques sanitàries, socials i econòmiques que permetin la millora de la qualitat de vida de les persones amb malaltia mental i dels seus familiars; i fomentar la seva participació activa en les institucions que regulen i gestionen aquestes polítiques.
  • Contribuir a la millora de l'assistència sanitària, de l'atenció i informació de les persones afectades, i de la rehabilitació i reinserció social i laboral de les persones amb malalties mentals, així com dels serveis d'orientació, ajuda i respir dels seus familiars, potenciant la recuperació de les persones afectades per la malaltia mental i la seva participació en tota mena d'activitats.
  • Promoure la creació de tota mena de serveis sanitaris, socials, psicoterapèutics i de treball, residencials i de qualsevol altra classe, per a persones afectades de malaltia mental i els seus familiars, així com participar, quan s'estimi convenient, en altres entitats sense ànim de lucre que puguin realitzar i gestionar els esmentats serveis.

Jornada de Voluntariat Ambiental als Morrots de la Savinosa
24/05/2022
Jornada de Voluntariat Ambiental als Morrots de la Savinosa El proper diumenge 5 de juny l’Associació Aurora i Decathlon Tarragona organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental als Morrots de la Savinosa de Tarragona amb un ventall de diferents activitats.
Gran jornada de voluntariat ambiental a l’entorn de la platja Savinosa
16/05/2022
Gran jornada de voluntariat ambiental a l’entorn de la platja Savinosa 125 persones han participat en les diferents activitats de la jornada de voluntariat ambiental. S'han plantat 200 plantes per a recuperar el sistema dunar de la platja Savinosa i s’ha netejat un tram de litoral entre aquesta platja i el Fortí de la Reina.
05/05/2022
L'Associació Aurora organitza una jornada de voluntariat ambiental a l'entorn de la platja Savinosa La iniciativa, que es durà el proper 14 de maig, està oberta a la participació ciutadana i comptarà amb un ventall d’activitats. La proposta té el suport de la Diputació de Tarragona, així com la col•laboració de l’Ajuntament de Tarragona.