5a Jornada Fem Francolí!
17/05/2017

El proper diumenge 11 de juny organitzem la Jornada Fem Francolí, que enguany arriba a la cinquena edició i que com a novetat es realitzarà al marge dret del riu, al costat del Pont de Santa Tecla.

En aquesta activitat de voluntariat ambiental portarem a terme tasques de conservació del bosc de ribera. Regarem les darreres plantacions i posarem triturat als escocells. També realitzarem un taller per conèixer millor aquest entorn natural i les diferents espècies vegetals que podem trobar-hi.

Els Castellers de la Il·lusió obriran la jornada amb una actuació a les 10.15h,  tot seguit es farà la presentació de l’acte i es donarà inici a les diferents activitats.

Aquesta jornada serà una de les 7 grans accions de voluntariat ambiental que es portaran a terme a Catalunya en el marc de la Setmana de la Natura (www.setmananatura.cat). També forma part dels actes de celebració del Dia Mundial del Medi Ambient, que promou l’Ajuntament de Tarragona. A més, compta amb la col·laboració del grup GATA.

Podeu apuntar-vos, enviant un missatge amb les vostres dades (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 10 a 14h i de 15 a 17h).

Us esperem!