Jornada de Voluntariat Ambiental a la Platja Llarga
09/09/2016

JORNADA DE VOLUNTARIAT AMBIENTAL A LA PLATJA LLARGA

El proper diumenge 25 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental a la Platja Llarga de Tarragona.

Revegetarem amb espècies autòctones l’aiguamoll i les dunes de la platja Llarga.

El programa de l’activitat serà el següent:

- 10.30h: Trobada a la platja Llarga, al costat del Club de Vela, i formalització de les inscripcions

- 11h: Presentació de l’activitat

- 11.15 a 13.15h: Revegetació de l’aiguamoll i les dunes de la platja Llarga

- 13.15h: Pícnic a càrrec de DECATHLON

Prèviament, les persones que ho desitgin podran realitzar una excursió per conèixer el litoral tarragoní entre la platja del Miracle i la platja Llarga. La sortida començarà a les 9h davant la caseta de la Creu Roja de la platja del Miracle.

Les persones que vulguin participar han d’apuntar-se prèviament enviant un missatge amb les teves dades (nom, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977.520.205 (de dilluns a divendres, de 10 a 14h i de 15 a 17h).

S’aconsella portar calçat adequat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Aquesta activitat la promouen Fundación Biodiversidad i Decathlon, i li donen suport l’Ajuntament de Tarragona i grup GATA.