Introducció al coneixement dels macroinvertebrats aquàtics
11/07/2016

El proper dissabte 16 de juliol organitzem una sortida al riu Francolí per conèixer els macroinvertebrats aquàtics amb el naturalista José Antonio Latorre.

Ens trobarem a l’aparcament del Pont del Diable, a les 9h. Des d’aquest punt anirem en cotxes particulars fins al terme de la Pobla de Mafumet, on realitzarem la prospecció de macroinvertebrats.

La sortida tindrà una duració aproximada d’unes 4 hores.

Aquesta activitat és gratuïta. Per participar-hi és imprescindible apuntar-se prèviament i signar el full d’inscripció. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

S’aconsella portar calçat adequat, gorra o barret i aigua. Qui en tingui pot portar botes d’aigua.

Organitza l’Associació AURORA amb el suport del grup GATA.

Places limitades. Inscripcions: Per ordre de sol·licitud. Enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 10 a 14h i de 15 a 16.30h).