L'ASSOCIACIÓ AURORA REP EL DIPLOMA AL MÈRIT CÍVIC
25/02/2016

El passat 23 de febrer vam rebre de mans de l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, el diploma al Mèrit Cívic com a reconeixement a la tasca que desenvolupa la nostra entitat.

A més de l’Associació Aurora, també van rebre aquesta distinció la Fundació Estela, el Club Vaixell, Topromi i Jaume Marí i l’equip de La Muntanyeta.

Durant l’acte, l’alcalde Ballesteros va destacar “la important feina altruista que fan aquestes entitats socials que treballen dia a dia amb nens, nenes, nois i noies amb altres capacitats. La ciutat se sent aquestes entitats com a seves i això és molt important”. La consellera de Serveis a la Persona, Ana Santos, també va posar en valor la tasca de les associacions premiades.