Arrenca el Projecte de Recuperació Ambiental de la Riera de la Selva
17/07/2015

Aquest dimecres un equip de l’Associació Aurora va iniciar els treballs de Recuperació Ambiental de la Riera de la Selva, al terme municipal de la Selva del Camp.  Aquesta actuació s’emmarca en l'acord anual de col·laboració entre la Diputació de Tarragona i l’Obra Social “la Caixa” per la preservació dels espais naturals de la demarcació i per la inserció laboral de persones en risc d'exclusió.

Aquesta iniciativa, que compta amb el suport de l’Ajuntament de la Selva del Camp, contempla la recuperació ambiental d’un tram de la riera de la Selva, dins l’entorn del Camí del Rec. Està previst realitzar treballs d’eliminació d’espècies exòtiques com ara la canya. També es pretén afavorir la recuperació d’un tram de l’antic Camí del Rec, més amunt del Pont Alt.

Responsables de la Diputació de Tarragona i de l’Associació Aurora van realitzar una visita de l’espai, acompanyats pel regidor d’Urbanisme de la Selva del Camp, el Sr. Enric Roberto, i  tècnics municipals.