Activitats Dia Mundial del Medi Ambient
21/05/2015

En el marc dels actes de celebració del Dia Mundial del Medi Ambient que organitza l’Ajuntament de Tarragona, i també de la Setmana del Voluntariat Ambiental que coordina la Xarxa de Voluntariat Ambiental de Catalunya, des de l’Associació Aurora, en col·laboració amb altres entitats, organitzem dues jornades de voluntariat.

DISSABTE 30 DE MAIG DE 2015

3a Jornada de Voluntariat al Bosc de la Marquesa

10.15 h - Punt de trobada: Càmping Las Palmeras (accés des de la carretera N-340) - S’aconsella portar calçat i roba adequats.

El Bosc de la Marquesa és un dels boscos litorals millor conservats del litoral de Tarragona. L’Associació AURORA manté un acord de custòdia del territori amb la propietat d'aquest extens bosc de prop de 60 Ha.

Farem diferents activitats de conservació i millora de la franja litoral del bosc:  reg i manteniment de savines (Savina phoenicius), eliminació de plantes invasores (Carpobrotus sp.) i neteja de l'entorn.

Organitzen: Associació AURORA, Plataforma Cuidem la Platja Llarga i GATA.

DISSABTE 6 DE JUNY DE 2015

3a Jornada FEM FRANCOLÍ!

10.15 h - Punt de trobada: a la llera del riu Francolí, 300 m aigües amunt del Pont de Santa Tecla - S’aconsella portar calçat i roba adequats.

Jornada de descoberta del riu i de conservació del bosc de ribera. Aprendrem a identificar les diferents espècies vegetals que trobem a la llera del riu, observarem els macroinvertebrats del riu, regarem algunes plantes i posarem triturat als escocells.

Organitzen: Associació AURORA, Associació CEN i GATA.

Inscripcions: Enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).

El programa de les dues activitats serà el següent:

- 10.15h. Formalització de les inscripcions

- 10.30h. Presentació de l’activitat

- 10.40h a 13.30h. Realització de l’activitat

Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.