Celebració del Dia Internacional de la Discapacitat
03/12/2014

L’Associació Aurora, junt amb altres entitats, ha participat en la commemoració del Dia Internacional de la Discapacitat organitzat per l'Ajuntament de Tarragona.

En aquesta jornada s'han realitzat diferents actes adreçats a l’eradicació dels estigmes socials vers les discapacitats i la igualtat d’oportunitats per aconseguir la integració plena. L’objectiu principal és fomentar la integració de les persones amb discapacitat en tots els àmbits i estaments de la societat.

Durant el matí diferents entitats que integren social i laboralment a persones amb discapacitat han exposat els seus treballs a la Plaça de la Font.

Posteriorment s'ha llegit un manifest "Com pot ser...?”, confeccionat a partir de les aportacions de les entitats participants i en el que cadascuna ha expressat les principals inquietuds dels col•lectius que representen.

A l’acte hi han assistit representats dels diferents grups municipals de l’Ajuntament de Tarragona.