Celebració del Dia Mundial de la Salut Mental
06/10/2014

L’Associació Aurora de Tarragona participarà el proper dissabte 11 d’octubre en els actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental que tindran lloc al Parc de l’Estació Vella d’Igualada. Membres de l’entitat, voluntaris i simpatitzants es desplaçaran a Igualada per participar en els actes d’aquesta diada.

La jornada està organitzada per la Federació Salut Mental Catalunya i l’Associació per la rehabilitació del malalt mental de l’Anoia (ARMPA), amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Igualada. El lema de la celebració d’enguany serà “Construïm una nova salut mental, ara sí”.

El Dia Mundial de la Salut Mental, una iniciativa de la Federació Mundial per a la Salut Mental, emparada per l’Organització Mundial de la Salut, uneix els esforços per lluitar amb una finalitat comuna des de tot el món: la promoció de la salut mental entre la població amb activitats a més de 100 països del món.

Cada any es dóna a aquesta celebració un caire diferent, segons els objectius del moment, que poden ser més lúdics, que potenciïn l’intercanvi d’experiències o bé que facin èmfasi en la sensibilització social.

L’Associació Aurora de Tarragona posa a disposició de les persones que hi vulguin assistir un autocar. Els interessats han de trucar al 977520205 de dilluns a divendres de 10 a 14h i de 15 a 17h.