Convocatòria Jornada de Neteja del Bosc de la Marquesa
15/09/2014

El proper dissabte 20 de setembre de 2014, en el marc de les Festes de Santa Tecla, l’Associació Aurora i l’empresa FLUOR Plant Engineering organitzen una jornada de voluntariat ambiental de neteja del Bosc de La Marquesa.

A més,  aquesta activitat compta amb el suport del Càmping Las Palmeras i de l’Ajuntament de Tarragona, i també amb la col·laboració de la Plataforma Salvem la Platja Llarga i del  grup ecologista GATA.

L’Associació Aurora és una entitat sense ànim de lucre que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, i que realitza treballs de recuperació d’espais naturals.

Per la seva part, la multinacional FLUOR col·laborarà amb la comunitat, entre d’altres, amb tasques de neteja d’espais naturals relacionats amb l’aigua. Aquesta activitat es durà a terme en el marc d’un conjunt d’actuacions que promou a nivell mundial durant la segona quinzena de setembre.

A Tarragona s’ha triat la neteja d’un espai emblemàtic del litoral tarragoní,  com és el Bosc de la Marquesa. El punt de trobada serà el Càmping Las Palmeras (venint de Tarragona, queda a mà dreta després de la rotonda del Catllar). Per accedir al càmping  caldrà seguir les indicacions del vigilant.

El programa de la jornada serà el següent:

- 10.30 h: Trobada al Càmping Las Palmeras i confirmació de les inscripcions

- 11.00 h: Benvinguda i presentació de l’activitat

- 11.15 h a 13.15 h: Neteja del Bosc de la Marquesa

- 13.15 h: Refrigeri i fi de l’activitat

S’aconsella portar un calçat adequat. Els menors d’edat, han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Els organitzadors, a més de donar guants i bosses, oferiran un refrigeri a tots els voluntaris que hagin col·laborat en les tasques de neteja del Bosc de la Marquesa.

Els participants han d’inscriure’s a l’activitat enviant un missatge amb les seves dades (nom i cognoms, telèfon, correu electrònic i matrícula del vehicle amb el que accediran al càmping) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977.520.205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).  Per motius d’organització, el nombre de participants queda limitat a un màxim de 100 persones.