Convocatòria jornada Fem Francolí!
16/05/2014

El proper dissabte 7 de juny l’Associació Aurora i l’Ajuntament de Tarragona, amb la col•laboració del GATA, organitzem la jornada Fem Francolí!

Enguany farem una descoberta del riu i tasques de conservació del bosc de ribera d’un tram del riu Francolí. Aprendrem a identificar les diferents espècies vegetals que trobem, regarem algunes plantes i posarem triturat en els escocells.

El punt de trobada serà a la llera del riu, al costat del pont de Santa Tecla. Abans d’iniciar l’activitat oferirem un refresc a tots els participants.

El programa de la jornada serà el següent:

- 10.15h. Formalització de les inscripcions i refrigeri

- 10.30h. Presentació de l’activitat

- 10.45h a 13.15h. Descoberta del riu i tasques de conservació del bosc de ribera

Us aconsellem que porteu calçat adequat i guants. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Podeu confirmar la vostra assistència enviant un missatge amb les vostres dades (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977.520.205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).