Un centenar de voluntaris reforesten les dunes de la platja Llarga
19/10/2013

Un centenar de persones han participat a la jornada de revegetació de les dunes de la platja Llarga, que ha organitzat, aquest dissabte, l’Associació Aurora amb el suport de la Fundación Biodiversidad i de l’Ajuntament de Tarragona. L’activitat també ha comptat amb la col·laboració de la Plataforma Salvem la Platja Llarga i del grup ecologista GATA.

Després de presentar la jornada i de donar les explicacions tècniques als participants, s’ha procedit a actuar en dos trams de la platja. En un dels trams, abans de començar la plantació, s’ha extret Carpobrotus edulis, una planta al·lòctona que colonitza les dunes. Posteriorment, s’ha iniciat la revegetació de les dunes amb dues espècies pròpies d’aquest espai, el jull de platja i el borró. En total s’han plantat quatre-centes plantes.

Aquesta actuació amb voluntariat, a més d’afavorir la biodiversitat d’aquesta emblemàtica platja del litoral tarragoní, pretén fomentar la seva conservació i donar a conèixer els seus valors naturals.