Convocada jornada per recuperar les dunes de la platja Llarga
10/10/2013

El proper dissabte 19 d’octubre l’Associació Aurora, amb el suport de la Fundación Biodiversidad i de l’Ajuntament de Tarragona, i amb la col•laboració de la Plataforma Salvem la Platja Llarga i del GATA, organitza una Jornada de Revegetació de les Dunes de la Platja Llarga.

Es tracta d’una jornada de voluntariat ambiental en la qual es revegetarà dos trams de dunes de la platja i es retirarà deixalles i espècies invasores com ara l'ungla de gat. El punt de trobada serà al costat del Club de Vela.

El programa de l’activitat serà el següent:

- 10.30 a 11 h: Formalització de les inscripcions i repartiment del material

- 11 h: Presentació de l'activitat

- 11.15 a 13.15 h: Revegetació de dos trams de dunes i retirada de deixalles i d’espècies invasores

S’oferirà un refresc a totes les persones que s’hagin inscrit prèviament.

S’aconsella portar calçat adequat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Els participants poden confirmar la seva assistència enviant un missatge amb les seves dades (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977.520.205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).