Una setantena de voluntaris retiren deixalles del Bosc de la Marquesa
21/09/2013

Una setantena de persones han participat a la jornada de neteja del Bosc de la Marquesa, que han organitzat, aquest dissabte, l’Associació Aurora i l’empresa FLUOR Plant Engineering. L’activitat ha comptat amb el suport del Càmping Las Palmeras i de l’Ajuntament de Tarragona, i amb la col·laboració de la Plataforma Salvem la Platja Llarga i del grup GATA-Ecologistes de Tarragona.

Els participants, mentre anaven caminant per l’espai natural, han anat retirant les deixalles que han trobat pel camí. L’actuació s’ha iniciat al final de la Platja Llarga i a la Punta de la Creueta, i s’ha arribat fins a l’entorn de la Cala Fonda.

Aquesta actuació amb voluntariat, a més de contribuir a la conservació d’aquest indret emblemàtic del litoral tarragoní, pretén conscienciar als ciutadans que els espais naturals són llocs que cal cuidar i que no s’han d’abocar-hi deixalles.

En acabar l’activitat els participants han gaudit d’un refrigeri que han preparat treballadors de l’empresa FLUOR.