ÚLTIMA HORA: Canvi de data jornada de voluntariat a la Platja Llarga
19/10/2012

Us comuniquem que, degut a la previsió meteorològica d’aquest cap de setmana, cancel·lem la plantada d’aquest dissabte a la Platja Llarga i la traslladem al dissabte 27 d’octubre

El programa de la jornada serà el mateix:

- 10.30 a 11 h: Formalització de les inscripcions i repartiment del material

- 11 h: Presentació de l'activitat

- 11.15 a 13.15 h: Plantada, eliminació d’espècies invasores i retirada de residus

Com ja sabeu aquesta activitat compta amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i la Fundación Biodiversidad, i  també amb la col·laboració de la Plataforma Salvem la Platja Llarga i del grup ecologista GATA.

El punt de trobada és l’esplanada al costat del Club de Vela.

Oferirem un refresc a totes les persones que s’hagin inscrit prèviament. S’aconsella portar calçat adequat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Els participants poden confirmar la seva assistència enviant un missatge amb les seves dades a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977.520.205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).

Us agraïm molt la vostra col·laboració! I us demanem disculpes per les molèsties que us hagi pogut ocasionar aquest canvi.