Convocatòria jornada de voluntariat a la Platja Llarga
15/10/2012

El dissabte 20 d’octubre l’Associació Aurora, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i la Fundación Biodiversidad, organitza una jornada de voluntariat a la Platja Llarga de Tarragona. L'activitat té com a objectiu augmentar la biodiversitat de la vegetació dunar a través de la revegetació, l’eliminació d’espècies invasores i la retirada de residus.

Aquesta actuació també compta amb la col·laboració de la Plataforma Salvem la Platja Llarga i del grup ecologista GATA. El punt de trobada és l’esplanada al costat del Club de Vela.

El programa de la jornada serà el següent:

- 10.30 a 11 h: Formalització de les inscripcions i repartiment del material

- 11 h: Presentació de l'activitat

- 11.15 a 13.15 h: Plantada, eliminació d’espècies invasores i retirada de residus

Oferirem un refresc a totes les persones que s’hagin inscrit prèviament. S’aconsella portar calçat adequat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Els participants poden confirmar la seva assistència enviant un missatge amb les seves dades a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977520205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).