Conveni amb l'Associació AT Costa Daurada
30/03/2012

L’Associació Aurora i l’Associació d’Apartaments Turístics de la Costa Daurada han signat un conveni de col•laboració. En l’acte de signatura van intervenir Josep Graset, president de l’Associació d’Apartaments Turístics, i Jaume Santos, director del Centre Especial de Treball de l’Associació Aurora, acompanyats de l’advocat i regidor de l’Ajuntament de Tarragona, Òscar Busquets.

Mitjançant aquest conveni Aurora entra a formar part del grup d’empreses i entitats proveïdores de serveis pels membres de l’Associació d’Apartaments Turístics, entitat que concentra les principals empreses del sector a la Costa Daurada i Terres de l’Ebre i que representa i defensa els interessos i drets del col•lectiu davant de les diferents administracions públiques.

Durant l’acte de signatura del conveni, que va tenir lloc a la seu de l’Associació d’Apartaments Turístics, el seu president Josep Graset va destacar tant la capacitació tècnica i l’experiència d’Aurora en la realització de treballs mediambientals, forestals i de jardineria, com la important tasca i projecte social que desenvolupa aquesta entitat, permetent la integració social i laboral de persones amb discapacitat mental, un col•lectiu que, tal com ha insistit Graset, és especialment vulnerable i amb risc d’exclusió social.

Per la seva banda, Jaume Santos va ressaltar la sensibilitat de l’Associació d’Apartaments Turístics i dels membres de la seva junta, als quals va agrair la seva col•laboració per difondre entre les seves empreses associades els serveis que ofereixen.