Jornada de Voluntariat Ambiental als Morrots de la Savinosa
24/05/2022

El proper diumenge 5 de juny l’Associació Aurora i Decathlon Tarragona organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental als Morrots de la Savinosa de Tarragona amb un ventall de diferents activitats.

Excursió guiada i retirada de residus de la platja del Miracle a la platja dels Capellans

Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona, des de la platja del Miracle a la platja dels Capellans. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. Sortida a la platja del Miracle al costat de la caseta de la Creu Roja a les 9.30h. Duració aproximada 2 hores.

Taller de caixes niu als Morrots de la Savinosa

Realitzarem un taller de caixes niu en el qual donarem a conèixer l’entorn i els ocells que l’habiten, que són les caixes niu i com funcionen. Sortida a la platja dels Capellans a les 11h. Duració aproximada 1 hora i mitja.

Visita guiada i sortida botànica als Morrots de la Savinosa

Farem una sortida pels Morrots de la Savinosa en la qual donarem a conèixer l’espai i la flora d’aquest entorn natural. Sortida a la platja dels Capellans a les 11h. Duració aproximada 2 hores.

Retirada de residus als Morrots de la Savinosa

Es realitzarà una retirada de residus de tot l’entorn dels Morrots de la Savinosa. Es facilitarà guants i bosses de brossa. Sortida a la platja dels Capellans a les 11h. Duració aproximada 2 hores.

Inscripcions: https://bit.ly/3wG8C4e

Cal inscriure’s prèvia i preferiblement a través de l’enllaç anterior.

També us podeu inscriure enviant (abans del dia 3 de juny a les 17h) les vostres dades (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic)  i indicant l’activitat que voleu realitzar a administracio@associacioaurora.org. En aquest cas la inscripció quedarà validada una vegada rebeu un correu de confirmació (en funció de les places disponibles).

S’aconsella portar gorra, crema solar, calçat adequat i aigua. Els organitzadors facilitarem el material per realitzar l’activitat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Aquesta activitat, que forma part dels actes de la Setmana de la Natura, rep el suport de l’Ajuntament de Tarragona i de l’oficina Europe Direct de Tarragona, i compta amb la col·laboració de l’entitat GATA-Ecologistes de Tarragona.