22 d'Octubre, nova plantada d'arbres al riu Francolí
22/09/2011

L’Associació AURORA organitza una nova plantada al riu Francolí, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i la Fundación Biodiversidad. Es plantaran, entre d’altres, àlbers, freixes, joncs i tamarius. L’acte començarà a les 11h, mitja hora abans es formalitzaran les inscripcions i s’iniciarà el repartiment del material.

S’oferirà un petit refrigeri gràcies a la col•laboració de l’empresa REPSOL. L’acte compta amb el suport dels grups ecologistes GATA i GEPEC. S’aconsella portar calçat adequat. Els menors d’edat hauran de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Les persones que vinguin en cotxe des de Tarragona han d'anar fins la primera rotonda de Sant Salvador i tornar en direcció a Tarragona fins el pont de l'autopista, on poden aparcar els vehicles. Les persones que vulguin venir a peu poden anar al Parc del Francolí i arribar caminant fins al punt de trobada pel camí paral•lel a la llera del riu. Són uns 15 minuts de camí aproximadament. Adjuntem un plànol.

Podeu demanar més informació o confirmar la vostra participació enviant un missatge a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977520205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17.30h).