Descoberta de l'entorn del Bosc de la Marquesa
28/09/2020

El proper dissabte 3 d'octubre, en el marc de la Setmana de la Natura, organitzem una sortida de Descoberta de l’entorn del Bosc de la Marquesa.

Es tracta d’una sortida matinal per donar a conèixer els diferents ecosistemes i llocs d’interès de l’entorn del Bosc de la Marquesa d’una duració aproximada de 4 hores.

Cal inscriure's prèviament i signar una declaració responsable. L'ús de mascareta és obligatori. S’aconsella portar calçat i roba adequats.

Inscripcions: Enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, codi postal, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h).

Punt de trobada: a les 10h a la platja Llarga, al costat del Club de Vela.

Organitza: Associació Aurora, amb el suport d’Ajuntament de Tarragona, Càmping Las Palmeras i GATA-Ecologistes de Tarragona.