La 8a Jornada Fem Francolí! es realitzarà dissabte 26 de setembre de 2020
21/09/2020

La 8a Jornada Fem Francolí!, que es va ajornar dissabte passat degut a les condicions meteorològiques, es realitzarà el dissabte 26 de setembre de 2020.

Es tracta d’una jornada de descoberta del riu i de conservació de la vegetació de ribera. D’una banda, durem a terme un taller per donar a conèixer l’entorn fluvial i, de l’altra, una acció de voluntariat ambiental, en la qual netejarem els escocells de les darreres plantacions i regarem les plantes amb cubells.

Farem les activitats en grups reduïts i separats entre ells, en dos torns diferents.

Programa activitat:

- 10h.   Formalització de les inscripcions 1r torn

- 10.15h. Inici activitats 1r torn

- 12h. Fi activitats 1r torn

- 12h.   Formalització de les inscripcions 2n torn

- 12.15h. Inici activitats 2n torn

- 14h. Fi activitats 2n torn

Cal inscriure’s prèviament i signar declaració responsable. L’ús de mascareta és obligatori.

Inscripcions: Enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, codi postal, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 9 a 14h i de 15 a 17h). S’ha d’escollir activitat i torn.

Punt de trobada: al marge dret del riu Francolí, al costat del pont de Santa Tecla

Organitza Associació Aurora, amb el suport de l’Ajuntament de Tarragona i de Repsol, col·labora GATA-Ecologistes de Tarragona.