Primera Plantada Popular al Morell
30/09/2019

En el marc del projecte de “Recuperació del Bosc de Ribera al Curs Baix del Riu Francolí al Municipi del Morell”, que impulsem l’Associació Aurora i l’Ajuntament del Morell, el proper dissabte 19 d’octubre organitzem la Primera Plantada Popular al Morell. L’activitat es farà al riu Francolí, a l’entorn de la Granja dels Frares.

L’actuació rep finançament de l’Agència Catalana de l’Aigua a través de la convocatòria de subvencions per actuacions de recuperació de riberes amb acords de custòdia.

El programa de la jornada serà el següent:

- 9.30h – Caminada des del Morell fins a la Granja dels Frares

- 10.15 a 11h – Esmorzar i confirmació inscripcions a la Granja dels Frares

- 11h – Presentació de l’activitat

- 11.15 a 13.15h – Plantada

Si decideixes venir amb el teu vehicle, l’accés es realitzarà per la carretera del complex industrial de Repsol.

S’aconsella portar calçat adequat. Els organitzadors facilitarem els guants i les eines. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Pots inscriure’t a https://forms.gle/LED3qvSGRZjdPT1z5 o trucant al 977520205 (de dilluns a divendres de 9 a 14h i de 15 a 17h).