Jornada de voluntariat ambiental al litoral de Tarragona
04/09/2019

El proper diumenge 15 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental al Litoral de Tarragona.

Realitzarem una excursió guiada per un tram del litoral de Tarragona, des de la platja del Miracle fins a la platja de Cala Romana, amb l’objectiu de donar a conèixer els valors naturals. En alguns punts del recorregut retirarem els residus que trobem. També realitzarem una revegetació de les dunes del primer tram de la platja Llarga amb espècies autòctones.

Ens repartirem en 3 grups:

Grup 1 –  Farà una caminada fins a l’inici de la platja Llarga i revegetarà un tram de dunes.

Grup 2 – Realitzarà una caminada fins a Cala Romana i netejarà l’entorn dels Morrots de la Savinosa.

Grup 3 – Farà una caminada fins a Cala Romana i recollirà residus durant tot el trajecte (l’itinerari del Grup 3 no és apte per als nens més petits, ni per a persones que no estan acostumades a caminar).

El programa de l’activitat serà el següent:

- 9h: Trobada a la platja del Miracle, davant de la Caseta de la Creu Roja, i confirmació de les inscripcions

- 9.30h: Presentació de l’activitat i inici de l’excursió

- 13-13.30h: Refrigeri a càrrec de Decathlon

Les persones que vulgueu participar heu d’apuntar-vos preferiblement a través del següent enllaç: https://experienciadeportiva.decathlon.es/evento/unete-a-nuestro-voluntariado-ambiental-tarragona-id_1819

També us podeu apuntar enviant les vostres dades (nom i cognoms, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org.

S’aconsella portar gorra, crema solar, calçat adequat i aigua. Els organitzadors facilitarem el material per realitzar l’activitat. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

Aquesta activitat rep el suport de l’Ajuntament de Tarragona i compta amb la col·laboració del Càmping Las Palmeras i el grup GATA.