Plusfresc, Càmpings Tarragona Ciutat i Associació Aurora netegen el Bosc de la Marquesa
06/06/2019

La cadena de supermercats Plusfresc,  l’Agrupació Càmpings Tarragona Ciutat i l'Associació Aurora han organitzat una acció mediambiental conjunta per netejar el Bosc de la Marquesa el proper diumenge 9 de juny amb més de 120 voluntaris, la major part d’ells treballadors de la esmentada companyia arribats des de Lleida, Barcelona i Tarragona.

L’àrea de Recursos Humans de Plusfresc ha dissenyat un pla de voluntariat per millorar el benestar del seu personal i l’empresa ha escollit Tarragona com el seu tret de sortida. Aquesta activitat està oberta a tots els col·laboradors de l’empresa, així com als seus familiars. La idea és gaudir d’un dia de família i companys de feina, -així com dels penya-segats i cales del voltant-, realitzant una acció per ajudar a mantenir un espai litoral únic.

“Estem molt agraïts per l'acollida rebuda a Tarragona, i esperem poder seguir creixent en aquesta província. El nostre compromís va més enllà de disposar productes frescos, de proximitat, saludables i amb la màxima qualitat; des de sempre hem donat molta importància a la Responsabilitat Social corporativa, i amb el projecte Empresa Saludable volem donar un pas més: cedir les nostres mans per contribuir a la millora del nostre entorn”, explica Ismael Bertran, cap de Recursos Humans de Plusfresc.

Per l'Agrupació Càmpings Tarragona Ciutat, -en el marc de la Setmana de la Natura i del Dia Mundial del Medi Ambient-, aquesta iniciativa suposa reforçar el seu compromís amb la cura de l'entorn natural en què estan ubicades les seves instal·lacions i donar continuïtat a les accions per minimitzar l'empremta de l’activitat humana que ja van començar el passat any amb el 'Clean Up Europe Day' desenvolupat al maig de l’any passat gràcies a l'impuls del Col·legi Sant Pau.

“L'Agrupació s'implica cada any amb una acció mediambiental destacada, i en aquesta ocasió estem molt agraïts a la sensibilitat ecològica de Plusfresc per donar-nos l'ocasió de que es visualitzi l'acció dels càmpings en el manteniment i la cura d'un espai únic com el Bosc de la Marquesa, ubicat a una propietat privada, en aquest cas de Las Palmeras", subratlla el president de Càmpings Tarragona Ciutat, Agustí Peyra, qui vaticina una “bona temporada turística que arriba amb retard i amb un retrocés del client holandès, però amb bones perspectives a la vista de les reserves tancades”.

L’activitat es dividirà en dues parts: en primer lloc es realitzarà una visita guiada al bosc en col·laboració de una dotzena de monitors de l’Associació Aurora, i seguidament tot el grup procedirà a les tasques de neteja.  Al finalitzar l’activitat estarà esperant una batukada per animar a totes les persones voluntàries, que a continuació es traslladaran a les instal·lacions del Càmping Las Palmeras, -que ha col·laborat desinteressadament des del primer moment-, on podran gaudir d’un dinar.

Segons Jaume Santos, director de l'Associació Aurora, “a més a més de la pròpia neteja del bosc, la jornada permet la divulgació dels valors de l'entorn, no només naturals sinó també patrimonials, com les torres de guaita, la pedrera de la Creueta o l'embarcador de la Roca Plana".

Sobre Plusfresc

Plusfresc és una cadena de supermercats familiar lleidatana amb més de 1.100 treballadors que actualment disposa de 63 botigues a Lleida, cinc a Tarragona, quatre a Barcelona i dues a Saragossa. Molts dels seus productes provenen directament de productor  amb la intenció d'afavorir els sectors de proximitat i fomentar la sostenibilitat.