Taller de descoberta de macroinvertebrats al riu Francolí
28/06/2018

El proper dissabte 7 de juliol organitzem un taller de descoberta de macroinvertebrats als riu Francolí, a l’entorn de la Granja del Frares del Morell, amb el biòleg Xavi Llopart.

L’activitat començarà a les 10h i tindrà una duració d’una hora i mitja aproximadament. En funció del nombre d’inscrits farem un segon grup a les 11.30h. Si finalment només féssim un grup, l’activitat s’allargaria una mica més.

Aquesta activitat és gratuïta i és apta per a la canalla. Per participar-hi és imprescindible apuntar-se prèviament i signar el full d’inscripció. Els menors d’edat han de venir acompanyats d’un adult que se’n faci responsable.

S’aconsella portar calçat adequat, gorra o barret, crema solar i aigua. Qui vulgui també pot portar banyador i botes d’aigua.

Places limitades. Inscripcions: Per ordre de sol·licitud. Enviant un missatge amb les dades (nom i cognoms, codi postal, telèfon i correu electrònic) a administracio@associacioaurora.org o trucant al 977 520 205 (de dilluns a divendres, de 10 a 14h i de 15 a 16.30h).

L’activitat l’organitza l’Associació AURORA amb el suport de l’Ajuntament del Morell i del grup GATA.